czwartek, 7 lipca 2016

Z okazji rocznicy bloga 30 faktów o mnie!

Będzie to miła odmiana. A więc zaczynajmy.

1. Obchodzę urodziny ostatniego marca.
2. Mam 15 lat.
3. Mam na imię Julia.
4. Urodziłam się na śląsku.
5. Mój ulubiony kolor to czarny.
6. Myślę nad kontynuacją angel world.
7. Myślę nad napisaniem bloga o Stephanie H, czyli czasach przed DA
8. Jestem zakochana w każdym z rodu Herondale ;)
9. Po wakacjach będę w 3 gimnazjum.
10. Lubię robić quizy i układać puzzle.
11. W mojej torbie na wakacje nie może zabraknąć książek.
12. Chcę zwiedzić Londyn, Nowy Jork i Walię.
13. Na Euro 2016 kibicowałam Polsce i Walii
14. W zeszłym roku moje włosy były rude, a teraz będą różowe. 
15. Najczęściej nadawane przeze mnie imię, czy to w grach, czy w zabawie, to Isabelle i Elena.
16. Co roku w wakacje mam na prawej ręce sztuczny tatuaż.
17. Irytuje mnie to, gdy ktoś mi mówi jak mam żyć.
18. Nie mam przyjaciół, ale mam kolegów.
19. Miałam 4 przyjaciółki. Pierwsza i druga są moimi dobrymi koleżankami. Trzecia jest moją znajomą, a ostatni stała się moim wrogiem.
20. Można mnie znaleźć na howrse pod nickiem Izabella Cullen .
21. Uwielbiam zwiedzać nowe miejsca.
22. Nie mam Facebooka, ani NK.
23. Parę rak temu ćwiczyłam szermierkę.
24. Nie umiem i nie rozumiem niemieckiego.
25. Chcę się uczyć hiszpańskiego.
26. Najczęściej oglądam "Salon sukien ślubnych".
27. Nigdy nie przeczytałam 'Krzyżaków" i nie mam zamiaru.
28. Uwielbiam Króla Juliana.
29. Mam nadzieje, że was nie zanudziłam.
30. Nie wieże, że udało mi się to napisać.

Napiszcie, czy was nie zanudziłam i waszą opinie do punktu 7 i 6.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli czytasz zostaw po sobie komentarz.