sobota, 27 czerwca 2015

Prolog Księga 1 Nauka Latania


„ Wszystko ma swój początek…”

„Każdy ma takiego demona na jakiego zasłużył”.  Pod Mocnym Aniołem Jerzego Pilcha


Zastanawiałeś się kiedyś czy anioły istnieją? Czy jest coś po śmierci? Ja już to wiem. Czy uwierzysz, gdy powiem ci, że każdy z nas ma kogoś na kim może polegać? Ten ktoś nas nie opuści, chociaż nieraz bardzo tego chce. Choć czasem w nas wątpi. Choć nie ma na nas siły. Próbuje nam pomóc. Pewnie spytasz jaki ma w tym cel, a wtedy odpowiem, czy zawsze trzeba mieć cel. Jeśli tak, to odpowiedzi jest jasna. Pomaga nam, bo bez tego jesteśmy nikim, podejmujemy głupie wybory i nie dajemy rady. Nie wierzysz? Przekonasz się sam. Nazywam się Everly Hart, a oto moja historia.
Szczerze prolog taki se, ale rozdział, który pojawi się najpóźniej w niedziele będzie świetny.

11 komentarzy:

  1. Prolog bardzo ciekawy i aż zachęca do dalszego czytania ;)) Czekam na rozdział 1 :***
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Nawet nie wyobrażasz sobie jak się cieszę. Uwielbiam twojego bloga, a twój komentarz wiele dla mnie znaczy.

      Usuń
  2. Jaki "se"? Jest taki jaki powinien być według mnie. Zachęca do czytania dalszej części tak bardzo, że mam ochotę przyspieszyć czas by dowiedzieć się co będzie się działo w pierwszym rozdziale.
    Rączki mnie już świeżbią, ale postaram się niegdy nie pisać czegoś w stylu "Kiedy next?" "Kiedy następny? ", bo często mimo że zaplanujemy go na np. czwartek to coś się stanie i go na ten dzień nie będzie. Więc nie będę o to pytać.
    Mam nadzieję, że nie zniechecisz się w trakcie pisania i doprowadź z tą historią do końca, bo ja tak już zrobiłam z kilkoma historiami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Rozdział będzie jutro. Mam go prawie skończonego.

      Usuń
  3. Prolog mi się bardzo podoba i mam nadzieję że nie zrezygnujesz z pomysłu i prowadzenia go.
    Wera ;*
    PS. Zajrzałam, mimo mojej nienawiści do wszelkiego spamu. Nie toleruję go i pierwszym odruchem było usunąć ten komentarz. Zajrzałam jednak (nie wiem dlaczego) i przeczytałam. Spodobało mi się, ale nie rób tego więcej, proszę ;-) Okay???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam. Obiecuję już nie będę. Cieszę się, że ci się podoba.

      Usuń
  4. Hm..podoba mi się !! Tematyka o Aniołach w sam raz dla mnie ^.^ Zaciekawiłaś mnie prologiem, więc nie pozostaje mi nic innego niż czekanie na 1 rozdział ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Rozdział będzie jutro na pewno, jest on już skończyony, więc się pojawi.

      Usuń
  5. Bardzo fajny blog.Mam nadzieję ,że rozdział pierwszy naprawdę jutro się pojawi.Pozdrawiam Elenę Herondalę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz. Rozdział zostanie dodany przed godziną 15. Przy okazji pracuje nad bohaterami, więc powinni się pojawić już w krótce.

      Usuń

Jeśli czytasz zostaw po sobie komentarz.