niedziela, 14 lutego 2016

LBA razy 2

Hej kochani. Ponieważ mam już 2 nominacje do LBA, to postanowiłam je szybko napisać. Dziękuję:

oraz 
*Mani Maji z tego bloga
Czas na pytania. 
Pytania od Veronicy Hunter 
1. Co cię motywuje do dalszego pisania?
Wszystko. 

2. Czytasz od czasu do czasu jedne ze swoich starych rozdziałów?
Oczywiście. Za każdym razem jak nie wiem co napisać w kolejnym. 

3. Gdzie chciałabyś pojechać w te wakacje? Dlaczego?
Gdzieś za granicą. Lubię oglądać inne państwa. 

4. Czego najbardziej się bałaś, przed założeniem bloga?
Zapewne złych opinii na temat bloga. 

5. Pisanie to twoje hobby czy pasja?
Bardziej chyba pasja. 

6. Która cecha Twojego charakteru najbardziej cię denerwuje?
Zdecydowanie to, że szybko się denerwuje, jestem strachliwa i niezdecydowana.

7. Jesteś typem nocnej sowy czy porannego skowronka?
Raczej ani tym, ani tym.  Choć bliżej mi do nocnej sowy. 

8. Jakie jest twoje największe marzenie, jako blogger?
Żeby mieć trochę czytelników i żeby ci starzy czytelnicy nie odchodzili oraz żebym nie musiała zamknąć lub zawiesić bloga. 

9. Ulubione pomieszczenie w domu?
Mój pokój. 

10. Ulubiony owoc?
Wszystkie. 

11. Ulubiony kolor?
Czarny 

Pytania od Mani Maji 
1. Ulubiona książka/seria książek?
"Dary Anioła", "Diabelskie Maszyny" i "Akademia Wampirów".

2. Pisanie to twoje hobby, czy pasja?
Patrz pytanie 5 od Veronicy. 

3. Dlaczego ta tematyka bloga?
Czytam dużo książek o aniołach i pisanie o nich sprawia mi radość. 

4. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
Najpierw spisywałam pomysły na kartce, a potem tak jakoś wyszło. 

5. Ulubiona piosenka?
Trudne pytanie. Myślę, że wszystko z muzyki klasycznej oraz "Time To Say Goodbye" i "Beneath Your Beautiful".

6. Bez czego nie potrafisz żyć?
Bez telefonu, zeszytu, książek i komputera. 

7. Czarny, czy biała?
Czarny 

8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Okulistą 

9. Ulubiona postać książkowa?
Wiele. Na przykład Jace Herondale, Will Herondale, James Carstair, Tessa Gray, Clary Fray.

10. Skąd czerpiesz inspiracje?
Ze wszystkiego. 

11. Ulubiony cytat?
Mam 4:
"Nie wiedziałam, że istnieje tyle różnych sposobów na to,by powiedzieć żegnaj".
"Bardzo łatwo jest stracić coś, co uważało się za dane na zawsze".
"Kocham cię i będę cię kochał aż do śmierci, a jeśli potem jest jakieś życie, wtedy też będę cię kochał".
"To dzięki książką nie czułem się opuszczony przez cały świat".

Nominuje
1. Give Me Love
2. Love is Torment
3. Miłość nie jest słabością. Miłość jest siłą.
4. http://the-infernal-devices-ff.blogspot.com/
5. http://niezanahistoriaclary.blogspot.com/

Pytania ode mnie:
1. Twój ulubiony kolor?
2. Ulubiony cytat?
3. Ulubiona pora roku?
4. Ulubiony miesiąc? Dlaczego?
5. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
6. W jakiej książce/filmie/serialu chciałabyś się znaleźć?
7. Jakiego bohatera z filmu/książki/serialu chciałabyś spotkać na żywo?
8. Twój ulubiony aktor/aktorka?
9. Czy lubisz swojego bloga?
10. Jaką cechę swojego charakteru byś usunęła?
11.  Z czego na półrocze dostałaś najlepszą ocenę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli czytasz zostaw po sobie komentarz.