sobota, 16 stycznia 2016

spóźniony LBA

Hej! Najpierw zapraszam do przeczytania Rozdziału 10 . Teraz czas na trochę spóźniony LBA. Miałam go dodać już dawno, ale zawszę o tym zapominałam. Dziękuje za dedykacje Kama Salvatore z bloga Cykl Odnaleźć Siebie.
Przejdźmy do pytań.
1. Co sadzisz o naszym blogu? Jak podoba ci się historia Camille? 

Jeszcze nie miałam okazji przeczytać tego bloga. Na pewno zrobię to w najbliższym czasie.

2. Ulubiony fandom? 

Szerze, to nie mam.

3. Ulubiona pisarka? 

Cassandra Clare

4. Co cię inspiruję do pisania? 

Wszystko. Zdecydowanie wszystko mnie inspiruje.

5. Jak powstał pomysł na twojego bloga? 

Sama nie wiem. Tematyka aniołów zawsze mnie porywała. Myślę, że to przez to.

6. Kogo bardziej lubisz Jazon'a czy Rick'a? 

Nie czytałam jeszcze twojego bloga,więc nie wiem.

7. Co byś zmieniła w swoim życiu?  

Chyba nic.

Pytania ode mnie:

1. Jaki jest twój ulubiony film?
2. Co chciałabyś zmienić w sobie?
3. Czego najbardziej nie lubisz robić?
4. Jaki blog poleciłabyś znajomym?
5. Jaką książkę poleciła byś znajomym?
6. Czy czytasz mojego bloga? Jeśli tak, co o nim sądzisz?
7. Z czego czerpiesz wenę?
8. Podaj tytuł swojej ulubionej piosenki.

Nominuje:


No to dziękuje za nominację. Do przeczytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli czytasz zostaw po sobie komentarz.