sobota, 22 sierpnia 2015

LBA

Kochani. Nie wierzę, znów LBA. Mogę jedynie podziękować : 
nominacja
Pisarką. Chciałabym czuć taką dumę jak teraz, kiedy zobaczyłabym moją książkę na półce w sklepie. 

3. Co cię inspiruję, że dostajesz nowych pomysłów?
Wszystko. Moi znajomi, książki, filmy i wiele innych rzeczy. 

4. Wyobrażasz/planujesz sobie czasami fabułę ostatniego rozdziału twojego bloga?
Tak. Za każdym razem myślę o tym, bo każdy nowy rozdział zmienia zakończenie. Teraz nie jest ono takie jakie miało być w dniu zakładania bloga.

5. Jak wpadłaś na pomysł, aby zacząć pisać opowiadanie?
Czytałam inne blogi i pomyślałam sobie, a może spróbuję. 

6. Twój ulubiony owoc?
Nie mam pojęcia. Chyba ananas. 

7. Ulubiony przedmiot szkolny?
muzyka

8. Pisanie to twoja pasja czy hobby?
Pasja. a może hobby. Jeszcze nie wiem.

9. Jakiej piosenki teraz najczęściej słuchasz?
Są to dwie piosenki.

10. Jak wygląda według ciebie idealna randka?
Spacer po lesie lub parku w marcowy wieczór lub przechadzka i patrzenie nad morzem na zachód słońca. 

11. Jak oceniasz siebie jako pisarkę w skali 1-10?
Mocne 6.

Druga nominacja
1. Jak wygląda twoja biblioteczka? Wstaw zdjęcie lub napisz tytuły swoich perełek (książek).
Jak będę maiła chwilkę dodam zdjęcie.  
"Saga Zmierzch"
"Dary Anioła"
"Diabelskie Maszyny"
"Kroniki Bane'a"
"Igrzyska Śmierci"
"Płomień Anioła"
"Niebieskie Migdały"
"Pamiętniki Pisane O Zmierzchu"
" Drugie Życie Bree Tanner"
" Przewodnik Nocnego Łowcy"
" 100 Czystych Stron"
"Apetyt Na Kwaśne Winogrona"

2. Co cię najbardziej inspiruje i motywuje do dalszego pisania?
Wszystko mnie inspiruje, ale motywujecie mnie wy.
3. Masz jakieś zwierzątko? Jeśli tak to jakie? A jeśli nie, to jakie byś chciała mieć?
kota (Alex)
psa (Czikę)

4. Co robisz kiedy masz doła?
Leże i czytam.

5. Jaka piosenka wpadła ci ostatnio w ucho?
Tamte wyżej wpisane, ale jest jeszcze jedna.

6. Na co najbardziej zwracasz uwagę, kiedy słuchasz jakieś piosenki? Tekst? Autor?
Na melodie i tekst.

7. Jakie są według ciebie zalety chodzenia do szkoły?
Uczę się wielu rzeczy, o których bez niej bym nie wiedziała i spotykam nowych znajomych.

8.  Do czego masz słabość? Wymień trzy najważniejsze rzeczy...
Do muzyki, książek, mojego kota i słodyczy.

9. Jakie jest twoje największe marzenie, ale tym razem chodzi mi o wyobraźnie. Nie muszą to być rzeczy związane z rzeczywistością.
Chcę zostać Nocnym Łowcą i spotkać Herondalów.

10. Kiedy pierwszy raz się zakochałaś? W której klasie?
W czwartej klasie, ale nic z tego nie wyszło. Szybko się odkochałam, a tem chłopak okazał się być głupi.

11. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
Nie pamiętam. Jako dziecko pisałam opowiadania i robiłam z nich taką książeczkę. Jednak prawdziwe opowiadania zaczęłam pisać, gdy w czwartej klasie zostałam laureatką między szkolnego konkursu na najlepszą książkę. W szóstej klasie też startowałam tym razem z wierszami, które spodobały się mojej naruszycielce, ale innym nie. Piszę dalej i jestem dość znośna., choć muszę przyznać,  że piszę dobre wypracowania, jeśli temat mi przypasuję. Na przykład kiedyś mieliśmy napisać wypracowanie o przyjaźni w literaturze wybranej przez nas. Opisałam Willa i Jema z Diabelskich Maszyn, to było najlepsze wypracowanie jakie kiedykolwiek napisałam, więc nigdy o nim nie zapomnę, a nawet mam je w domu w teczce ze wspomnieniami.

Nikogo nie nominuję. Wybaczcie mi proszę. Właśnie ubolewam, bo zakończył się jeden z moich ulubionych blogów o DA.  Do zobaczenie w następnym rozdziale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli czytasz zostaw po sobie komentarz.