sobota, 29 sierpnia 2015

Rozdział 15 Och Gabrielu.

Pozdrawiam ze stoczni Gdańskiej.

Ever 

Razjel był bardzo spokojny. Wszystko potrafił wytłumaczyć. 
- Everly. Robisz to co my. Manipulujesz pogodą. Muszę przyznać, że jestem dumny z tego, że mogę cię uczyć.
Do pokoju wyleciała jasna poświata. Po chwili zamiast niej stał dumny archanioł. 
- Witaj Gabrielu. 
- Cześć Razjelu. Przybyłem, aby zobaczyć twoją utalentowaną uczennice. Jak wiesz doskonale nie pochwalam jej przybycia tutaj. Anioły ciemności nie mają tu wstępu. Przecież to wiesz. 
- Wiem to doskonale. Jednak nie widzę tu żadnej anielicy ciemności. 
- W jej żyłach płynie krew ciemnych aniołów. 
- Nie widzę związku. 
- Nie widzisz?!
- Nie. 
- Zobaczysz. Ona pociągnie nas na dno. 
- Oj Gabrielu. Uważaj, bo zostaniesz upadłym. 
- Po moim trupie. 
Gabriel zniknął, a ja nie wiedziałam co myśleć o jego niechęci do mnie. Razjel spojrzał na mnie. 
- Wybacz, że widziałaś tą rozmowę. Jego niechęć do ciebie jest większa niż myślałem. Jednak ja i wielu innych archaniołów wierzy, że było ci przeznaczone tu przybyć. Może odmienisz nasz los i położysz kres walce z ciemnością. Możesz dokonać czegoś wielkiego i zostać kimś wielkim. Michał jest pewien, że przeznaczone jest ci dokonywane cudów, o których nam się nie śniło, a ja się z nim zgadzam. Gabriel zawsze jest ostrożny, ostry, stanowczy i dumny. Nie przyznaje się do błędu. Jednak jest tym, którego Stwórca posyła na ziemie jako anioła Zwiastowania, a ja wierzę, że on się nie myli. Jeśli chcesz tu zostać musisz być posłuszna Bogu i archanioł. Rozumiesz? 
Nie byłam pewna, co powiedzieć więc pokazałam na tak. 
- A więc teraz zaczniesz życie, o którym wcześniej ci się nie śniło. Witaj w śród nas.

3 komentarze:

  1. Wooh :D Życie wśród samych archaniołów może być ciekawe ^^ Czekam na nexta z niecierpliwością ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blog i pomysł na tą historię jest niesamowity!
    Gorąco zachęcam cię do zgłoszenia bloga do rejestru blogów:
    "Czytać znaczy żyć drug raz".
    http://czytac-zyc-drugi-raz-rejestrblogow.blogspot.com/

    Rejestr powstał niedawno i zachęca do rozpowszechniania niesamowitych prac.

    ♥♥♥

    Ps. Cudowny rozdział. Po prostu WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się! :)

    www.drastoria-droga-do-szczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz zostaw po sobie komentarz.