czwartek, 27 sierpnia 2015

Rozdział 13 Co? Jak? Kiedy?

Vanessa 

Szłam w stronę akademii, kiedy na ścieżce spotkałam Ever. Nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Pobiegłam do niej i krzyknęłam. 
- Ever. Co? Jak? Kiedy? Ty nie żyjesz? 
- Żyje. 
- To co ty tu robisz? 
- Will i Elena muszą mi pomóc, więc będę tu przez jakiś czas. O Jezu. Jakie masz piękne skrzydła. 
- Wiem. Są cudowne. 
Przytuliłam Ever.
Nie mogłam uwierzyć, że znów ją spotkałam. Jesteśmy przyjaciółkami na dobre i na złe. 
- Everly. Właściwie to nie jesteś aniołem, więc gdzie będziesz mieszkać tymczasowo? 

Ever 

Nie wiedziałam co odpowiedzieć. Niby Will zapewnił mnie, że wszystko jest przygotowane, ale nic więcej nie wiedziałam. W odpowiedzi wręczył mnie Will.
- Będzie spała w moim pokoju.
Zdziwiłam się. Czy mogę spać w pokoju anioła? Czy tak wypada? 
- Ever. Chyba trzeba znaleźć ci inne ubrania.
- A co z tymi jest nie tak?
- Nic. Tyle, że tu nie pasuję. Mogę ją porwać Will?
- Skoro musisz. Za godzinę będę czekał na was w kawiarni Angeles.
- Jasne.
Zanim zauważyłam Willa już nie było. Weszłyśmy z Van do jednego ze sklepów, a ona wpadła w szał zakupowy. Przymierzyłam setkę ubrań, a Van mówiła co kupujemy, a co nie. Po godzinie poszłyśmy w stronę kawiarni. Obie miałyśmy mnóstwo toreb z zakupami. Nie pytajcie się jak Van za to zapłaciła, bo nie mam pojęcia, ale Van obiecała później mi to wyjaśnić.
- Czyli posiadasz nie zwykłą moc?
- Tak. 
- I wróciłaś do Willa?
- Tak. 
- Przepraszam, że tak się pytam, ale jestem zdziwiona. Znam cię od dawna, ale czegoś takiego się nie spodziewałam. 
- Nie tylko ty. 
Machnęłam ręką w bok, w stronę góry oddalonej o kilka minut drogi, a Van wrzasnęła. Spojrzałam w tamtą stronę i zobaczyłam jak owa góra się pali.
Wszystkie anioły spojrzały w tamtą stronę. Przy górze pojawiła się Elena. Machnęła dłońmi, a ogień zgasł. 
- Nie ma tu nic do oglądania. 
Obok mnie pojawił się Will i szepną mi do ucha. 
- Chyba zaczniemy dziś trening. 
Byłam zdziwiona, ale poszłam z nimi do wielkiego budynku, w którym miałam trenować.

2 komentarze:

  1. Hm..CUDO ! <3 Czekam na ciąg dalszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero znalazłam tego bloga, chcąc poinformować Cię o nowym rozdziale na moim blogu, przeczytalam prolog, ktory bardzo mi sie spodobal, wiec prawdopodobnie od jutra zacznę czytać to opowiadanie.
    A tymczas3m zapraszam do mnie
    dont-be-scared-shadowhunters.blogspot.com
    -adeczka45

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz zostaw po sobie komentarz.