czwartek, 20 sierpnia 2015

Rozdział 11 Akademia Cieni

Ever 

- Akademia Cieni? 
Pierwszy raz słyszałam taką nazwę. 
- Tak Everly. Chodzi. Oprowadzę cię z Luckiem. 
Niepewna złapałam Lucka za rękę i poszłam za panią Collins. Wyszliśmy z pomieszczenia i szliśmy długim korytarzem. 
- Londyn tak jak pozostałe większe miasta jest niezwykły. To nie same drogi, budynki i ludzie. Wiesz już, że istnieją anioły i te dobre, i te złe. Jednak poza nimi istnieją inne odmiany. Anioły, które nie są dobre i nie są złe. Nazywają się mroczni, a ich skrzydła są szare. O nich pewnie słyszałaś.  Są również Nocni Łowcy, stworzeni z krwi archanioła Rajzela, pół anioły pół ludzie. Walczą oni z demonami. Mam mówić dalej?
Pani Collins opowiadała mi wszystko o świecie, do którego należę.  
- Proszę mówić dalej. 
- Istnieją czarownicy, wampiry, wilkołaki i wiele innych stworzeń. Również my. Nazywają nas cieniami. Nie myśl o nas źle. Jesteś w pewnym sensie aniołem i my ci pomożemy, ale lepiej, żebyś wiedziała czym się zajmujemy zazwyczaj. Ever. My wierzymy w wolną wolę i... 
- To za wcześnie. 
Luck przerwał pani Collins. Nie wiem dlaczego, ale wiedziałam, że muszę się dowiedzieć czym się zajmują. 
- Luck. Uważam, że jest w sam raz. Ever my niszczymy anioły. 
- Te skrzydła zostały odcięte... 
- Tak, ale my ich nie odcięliśmy owej anielicy skrzydeł. Jednak pomogliśmy ją złapać aniołom ciemności. Nazywała się ona... 
- Elena Carstair. Prawda? 
- Tak.
Nie wierzę, że oni im pomogli. Było mi strasznie przykro. Jak oni mogli to zrobić. Przecież Elena jest taka dobra. Dopiero dotarło do mnie, że to jej skrzydła były powieszone w tamtym pomieszczeniu na imprezie. Biedna Elena. Chciałam na nich wrzeszczeć za to co zrobili. Za to jak potraktowali anielice. 

4 komentarze:

  1. Cudowny rozdział ! Czekam na następny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Woo..no nieźle XD Rozdział cudny <3 Czekam na ciąg dalszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super rozdział :D Czekam z niecierpliwością na następny :D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział CUDNY, CUDNY, CUDNY, CUDNY <3 Czytałam go w szkole na przerwie <3 Wyszedł ci NIEZIEMSKO! KIEDY NEXT? PISZ! A przy okazji, chciałabym cię nominować do nagrody LBA! Więcej: http://diabelskie-maszyny-inna-historia.blogspot.fi/2015/08/lbax2-moja-biblioteczka.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz zostaw po sobie komentarz.