piątek, 31 lipca 2015

Dodatek: List Willa

Droga Ever

Nie wiem jak zacząć ten list. Do zobaczenia, to za mało, bo już się nie zobaczymy. Błagam spróbuj mi wybaczyć, to co zrobię. Widziałaś zachowanie Eleny, gdy o mnie mówiłaś? Pewnie tak. Elena wiedziała co planuje i po prostu nie mogła ci powiedzieć, chodzi chciała. Nie zrozum mnie źle Ever. Już od jutra Vivien zajmuje moje stanowisko twojego anioł stróża. Zapomnij o wszystkim co zobaczyłaś, gdy byłem na ziemi. Zapomnij o mnie. Dla ciebie nigdy nie istniałem. Żegnaj moja miła.
Will

2 komentarze:

  1. O NIE !!!! Dlaczego on ją zostawił?! ;__; Przecież miał z nią zostać..przez ciebie będe chodziła smutna..:3 Kurde, a tak z innej beczki..PRZEPRASZAM że nie komentowałam ostatnich rozdziałów ;_; Nie bij! Prawie wgl nie wchodziłam na bloga z powodu wyjazdów ( a częściowo miałam lenia ) :3 Ale dziś nadrobiłam wszystkie rozdziały ^^ Czekam na drugą część !! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE!! On nie może jej tak zostawić ! On miała być przy niej! ( mam skrytą nadzieję że w II księdze będą razem bo jak nie to osobiście się do ciebie przejadę ;) Przez ciebie mam złamanie nerwowe uhh... :D Nie mogę się doczekać II księgi :D Pozdrawiam xd <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz zostaw po sobie komentarz.