piątek, 3 lipca 2015

LBA

Znów nominacja nie wieże. Dziękuję za nominacje od bloga Więc zaczynajmy.

1.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Sama nie wiem. Napisałam pierwszy rozdział i pomyślałam sobie, że to już najwyższa pora.
2.Dlaczego akurat taka tematyka, a nie inna?
Tu mogę się rozpisywać godzinami. Nie chciałam stworzyć czegoś co już było. Przyśnił mi się fragment pierwszego rozdziału i w tedy wiedziałam, że to jest, to czego szukałam.
3. Twoja ulubiona książka.
Nie umiem wybrać między DA, a Dm, więc właśnie one są moimi ulubionymi książkami.
4. Ulubiony bohater fikcyjny.
Jace Herondale, William Herondale James Carstair i Magnus Bane. Clary Frey i Tessa Gray. Mam jeszcze kilku innych, ale zanudziłabym was na śmierć.
5.Czy masz jakąś ulubioną bajkę 
Tak. Zawsze miałam słabość do " Króla lwa".
6.Jaki rodzaj książki najbardziej lubisz?
Fantazy
7. Masz jakieś zwierzątko, jeśli tak to jakie.
Psa ( Czika) i kota (Alex)
8.Do jakiej postaci książkowej jesteś najbardziej podobna z charakteru?
Sama nie wiem. Moja koleżanka mówi, że do Jace'a, ale ja nie mam pojęcia.
9.Kim chcesz zostać w przyszłości?
Na tą chwilę pisarką.
10. Co lubisz robić najbardziej ?
Czytać.
11. Ile jeszcze (tak orientacyjnie) chcesz prowadzić tego bloga?
Tyle na ile moja wena i oceny w szkole mi pozwolą.

Nominacje
Kochani nie obraźcie się, ale w tym poście nikogo. W następnym będą nominacje. 
Całuski i pozdrowienia śle wam kochana Elena.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli czytasz zostaw po sobie komentarz.