czwartek, 2 lipca 2015

LBA

OMG. Kiedy wczoraj przeczytałam wiadomość, że zostałam nominowana nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Z całego serca dziękuję Wera & Ala za nominacje, a tak przy okazji polecam jej bloga. Zabieram się do odpowiadania.

1. Co cię skłoniło do założenia bloga?
Sama nie wiem. Chciałam spróbować czegoś nowego. Często pisałam opowiadania w zeszycia, aż kiedyś dopadła mnie myśl dlaczego by nie spróbować.
2. Jakieś plany na wakacje?
Tak. Już niedługo wyjeżdżam do Chorwacji.
3. Podaj przepis na deszczowy dzień.
W każdy deszczowy dzień ja osobiście siedzę na parapecie czytając książkę lub przez długie godziny patrze na krople deszczu.
4. Największe marzenie?
Mam wiele marzeń jednak większość zapewne się nie spełni. Jedno z takich marzeń, to zostanie sławną pisarką.
5. Wymień trzy rzeczy, bez których nie mogłabyś żyć.
Książki, telefon i mój zeszyt z opowiadaniami.
6. Masz jakieś zwierzątko?
Tak. Mam kota Alexa i psa Czike.
7. Jesteś typem bałaganiary?
Niestety tak.
8. Masz chłopaka? Jeśli tak podaj imię.
Nie mam.
9. Podaj trzy zaskakujące i trzy śmieszne fakty/ wydarzenia ze swojego życia.
Nic nie wpada mi do głowy. Chyba, że może być takie jedno. Kiedyś na wuefie mój kolega wywalił mnie cztery razy. Po ostatnim razie poszłam do nauczyciela wuefu i powiedziałam mu, że nie będę ćwiczyć, bo jestem prawie pewna, że mój kolega planuje zamach na moje życie. Mój wuefista śmiał się przez całą lekcje jak tyko spojrzał w naszą stronę.
10. Do której klasy idziesz po wakacjach?
Do drugiej gimnazjum.
11. Jeśli miałabyś zmienić coś w swoim wyglądzie, co by to było?
Pozbyłabym się blizny po szyciu na brodzie i nodze. To się nazywa mieć pecha.

Nominuję
2. http://nocnilowcy.blogspot.com

Pytania
1. Jakie jest twoje marzenie?
2. Masz zwierzaka?
3. Do której idziesz klasy?
4. Jaką lubisz muzykę?
5. Ulubiony przedmiot w szkole.
6. Ulubione miasto.
7.Ulubione postacie z książek.

To tyle. Jeszcze raz dziękuję za nominacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli czytasz zostaw po sobie komentarz.