niedziela, 12 lipca 2015

Rozdział 10 Nie powinienem

Niespodzianka dwa rozdziały w jednym dniu. Brawa dla mnie.



Ever

Całowaliśmy się póki nie zabrakło nam tchu. Kiedy odsunęliśmy się od siebie widziałam na twarzy Willa zdenerwowanie. Po chwili się odezwał. 
- Wybacz. Nie powinienem. Zapomnij. 
- Co? Karzesz mi zapomnieć? 
- Tak. Ever. To nie ma sensu. Za 12 dni wracam do nieba. 
- Ile mnie nie było? 
- 2 dni. 
2 dni. Nie było mnie 2 dni. Van musi być wkurzona. 
- Chodzi do domu. Mokniemy. Jeszcze się rozchorujesz Ever. 
Kiwnęłam głową. Dopiero przy domu szepnęłam. 
- Chcę być na razie sama. Przemyśleć wszystko. Zawołam cię, kiedy będziesz mi potrzebny. 
Nie patrzyłam czy jeszcze tam stoi. Weszłam do domu i pobiegłam od razu do pokoju. Uznałam, że nie muszę tłumaczyć się mamie. Weszłam do pokoju. Postanowiłam zadzwonić do Van i tak też zrobiłam. 
- Halo. 
- Cześć Van. Tu Ever. 
- Ever. Co się stało? Miałyśmy razem pojechać na zakupy, ale ty nie przyszłaś. Twoja mama powiedziała, że musiałaś coś załatwić i wyjechałaś. Wszystko dobrze? 
- Tak. Spotkamy się jutro. Kupimy ci w końcu te kieckę na bal. 
- Dzięki. To do jutra. Przyjdź tym razem, albo nie. Podjadę po ciebie. 
- Do jutra. 
Rozłączyłam się i usiadłam na łóżku. Matka chociaż z imieniem ojca nie kłamała, a prócz tego nic nie było prawdą. To dość głupie, ale w tym momencie czułam się obserwowana, przez kogoś kto na pewno nie był Willem.

 Lucjan

Do mojej komnaty wszedł anioł ciemności. Ukłonił się i powiedział. 
- Panie. Pańska córka jutro wychodzi z przyjaciółką. Najprawdopodobniej bez stróża. 
Na to liczyłem. Ever wybierze naszą stronę po tym co się wydarzy. Nareszcie. 

Ever
Nie wiedziałam co ze sobą zrobić. Sięgnęłam po pieszą książkę z półki.
Sama nie wiem kiedy zasnęłam. 
Biegłam w stronę Willa. Miałam na sobie cudowną sukienkę.
Nagle chłopak zniknął, a ja została sama. Szukałam go, a gdy go znalazłam był aniołem ciemności. Chciałam wrzasnąć, ale nic nie wydobyło się z moich ust. Zostałam sama, a on przepadł.Nie był już moim stróżem. Nie zależało mu na mnie.


 

2 komentarze:

  1. ZAJEBISTY rozdział !!!! <3 wybacz że nie skomentowałam poprzedniego ;_; ahh pocałowali się *o* I jeszcze ten sen Ever..hm czy to coś znaczy ?? Ciekawe co się wydarzy na tych zakupach :D Czekam na neexta !! ^^

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz zostaw po sobie komentarz.