sobota, 25 lipca 2015

Rozdział 24 Will

Hej kochani! Ostatnio troszkę was nastraszyłam. Miałam chwile zwątpienia. Po przespaniu się z tym uznałam, że ciągniemy opowiadanie do końca i zdradzę wam, że będzie tych ksiąg więcej. Wczorajsze wyświetlenia mnie zaskoczyły. Wiecie co. Dużo osób czyta tego bloga. Za co z całego serca wam dziękuje. 

Rozdział dedykuje Julce K, która podniosła mnie na duchu pisząc komentarz pod rozdziałem 23.

Elena

- Wiesz, co to oznacza. 
- Złamali zasadę Paktu. Idę zawiadomić Michała. 
Wyszłam z pokoju i pobiegłam do sypialni archanioła. 
- Elen... 
- Anioły ciemności porwały Williama. 

Ever

Przez długi czas wołałam Willa ale on nie pojawiał się. Wiedziałam gdzie jest. Postanowiłam zaryzykować. 
~ Bracie. Robercie! Zgadzam się na wszystko. 
Mój brat stał dumnie przy oknie. 

- Wiedziałem, że się zgodzisz. Chodzi. 
Złapałam go za rękę i po chwili byliśmy w królestwie czarnych aniołów. Ojciec wyszedł nam na spotkanie. 
- Everly. Witaj w domu.
- Jestem tu, więc wypuść Willa.
- Willa? Willa? Ach tak! Twojego stróża. Głupi anioł.
- Obiecałeś! - wrzasnęłam w stronę brata.
- Złożysz przysięgę, to go wypuścimy. To jak będzie.
To jedyny sposób aby go uratować, więc się zgodziłam.
- Przeczytaj słowa przysięgi.
- Przysięgam na anioły, demony i ludzi, że dołączę się do ciemnej strony i pozbędę się całego dobra z mojego serca, i będę posłuszna strażnikowi czasu ciemności i panom ciemnej strony. Przysięgę krwią zapieczętuje i dołączę tam, gdzie moje przeznaczenie.
Mój brat podał mi nóż. Nacięłam sobie dłoń, a ojciec podał mi kielich, do którego miałam wlać krew.


Wlałam tam krew, która zrobiła się czarna. 
- Wypij! 
Wzięłam go do ręki i wypiłam. Ból był okropny. Wrzeszczałam w niebo głosy. Otoczyła mnie ciemność.

3 komentarze:

  1. Dziękuję Ci bardzo za dedykację, dzięki niej poczułam wielką radość :* a co do rozdziału jest świetny <3 czekam na next :D Julka K :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego Ever przeszła na ciemną stronę mocy ( czy tylko mi się to kojarzy z Gwiezdnymi Wojnami :) Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Everly oszalala z milosci do Willa

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz zostaw po sobie komentarz.