poniedziałek, 27 lipca 2015

Rozdział 26 Może lepiej wracaj do swojego durnego nieba.

Kochani!! Jutro wracam do Polski, więc rozdział pojawi się dziś. Dziękuje wam za komentarze. Pytanie do was. Jak widzicie, zaraz zakończymy księgę 1. Więc moi drodzy. Czy chcecie księgę 2? 

Ever

Nie mogłam zapanować nad . m co mówię i światła. Will próbował ze mną rozmawiać, ale odzywał się ktoś kto rządził moim ciałem. 
- Ever proszę porozmawiajmy. 
- Nie chce. Może lepiej wracaj do swojego durnego nieba! Nie potrzebuje cię. Zrozum to człowieku. 
Chciałam krzyczeć, żeby został. Jednak z moich ust nic nie wychodziło. Will otwarł drzwi, a ja wyglądałam na nie wzruszoną.
- Ever. Nie rań mnie. 
- Ja cie nie ranie. Ja mówię prawdę, a to jest różnica Williamie. Żegnaj! To jest mój dom i nie chce cie tu. Słyszysz? 
- Słysze. Ale... 
- Nie ma żadnego ale. 

Will

Nie wiedziałem dlaczego Ever tak się zachowywała, ale nie chciałem się z nią kłócić. Wróciłem do tym czasowego domu. Vivien przywitała mnie promiennym uśmiechem.
- Wróciłeś. Elena się ucieszy. Zaraz ją powiadomię.
- Nie trzeba. - odezwała się Elena wychodząc z cienia.- Martwiłam się.
- Nic mi nie jest, ale dzięki za troskę.
- Jak tam Everly?
- Sam nie wiem.
- Może z nią porozmawiam.
Zanim się zgodziłem Elena zniknęła.

Elena

Przeniosłam się do Ever. Dziewczyna siedziała na łóżku. 
- Witaj. Jestem El... 
- Tak. Tak. Elena Carstair. Strażniczka czasu światła. Główny anioł stróż. Opiekunka Willa. Daruj sobie to przywitanie. 
Pierwsza próba zakończona porażką. 
-Skoro mnie znasz, to może się dogadamy. 
- Wątpię. Aniołku. Ach! Nie. Przecież ty nie masz skrzydeł. 
W końcu dotarło do mnie co się stało. Postanowiłam dać jej podpowiedzi. 

- Wszystkie bajki kończą się tak samo. 
Zniknęłam, zostawiając Ever zdziwioną. 

Ever

Wszystkie bajki. Wszystkie bajki. Bajki!

4 komentarze:

  1. Okej teraz to mi zrobiłaś wodę sodową z mózgu o.O O co chodzi z tymi bajkami ?! o.O
    Rozdział świetny :) Pozdrawiam i czekam na next mam nadzieję że szybko dodasz :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że chcemy księgę II :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział cudowny :D oczywiście że na 200% chcemy kolejną księgę <3 Julka K :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz zostaw po sobie komentarz.